Obrada fotografije

Ova tema je baš pobudila vaš interes i reakcije na postavljena pitanja. Vidjeli smo kako većina nas obrađuje fotografije. Ali ne treba to smatrati samo obilježjem digitalnog doba fotografije. Pa fotografije su se obrađivale puno puno prije nego što je ona postala digitalna. Ja sam sklon ići i dalje. Tako smatram kako je svaki naš fotoaparat svojevrstan uređaj za obradu fotografija. Hvala za vaše reakcije na postavljena pitanja. 



Mogućnosti obrade danas su stvarno ogromne. Ja sam se samo dotakao malog dijela i intervencije boja unutar jednog te istog kadra.  Granice u obradi su možda najfleksibilnije pitanje koje nećemo obrađivati ovog puta. Isto me zanima koji su vama trenutno najveći izazovi prilikom obrade fotografije. 

Ivan Kelava - u potrazi za dobrom fotografijom

Primjedbe

Popularni postovi