Fotočasopis - ne nismo otkrili toplu vodu, ali jesmo nešto drugo.

Ne nismo mi sad otkrili toplu vodu. Ali jesmo novi oblik za printanje fotografija. Tu su i neke prednosti koje ovakav oblik printanja fotografija nudi. Osobno mi se sviđa broj mogućnosti koje ni u kom slučaju nisu male. Treba naglasiti da dimenzije jednog ovakvog časopisa mogu biti proizvoljne. Zapravo vi određujete dimenzije tj mogućnosti vašeg printera ili tiskare. 



Ima tu nekoliko pravila kojih se treba pridržavati. Slaganje fotočasopisa samo na prvu može djelovati komplicirano. ali ako ste ikad sastavili book za izradu onda ovo za vas neće biti veliki problem. Drago mi je kako ste ih prihvatili. Ma ne prihvatili već kako tražite nove da radimo. Ne samo to nego vi tražite da vam pokažem kako napraviti jedan fotočasopis. Upravo zato što ste mi pomogli sa sugestijama i mišljenjima ja sam odlučio vama pokazati kako radim fotočasopis.

Bit će u tome pokriven cijeli proces. Slaganje svih stranica i priprema u završni dokument koji šaljem na print.Kao i u svakoj drugoj pripremi najvažnija je selekcija. A više od toga da imate kvalitetne fotografije. 


Primjedbe

Popularni postovi