Zašto je dobro izrađivati fotografije - krenimo od fotobooka.

Prvo da vas pitam jel vi izrađujete fotografije? Znate li zašto bi trebali to raditi?

Znate šta se meni svidjelo? To koliko imate povjerenja u mene i prepuštate mi da složim po sebi fotobook. Naravno vi dajte zadnju riječ kad puštamo uradak u tisak.

Ova forma je jako zgodna za obiteljske uspomene. Prvo nam trebaju fotografije za priču. Dakle to je faza broj 1. Zatim slijedi priprema fotografija a potom odabir favorita. I tu priznajem mi puno dajete slobode. To mene obavezuje da zabilježimo još bolje priče.

Kad sve to imamo spremno možemo se upustiti u avanturu slaganja fotobooka, i nakon toga izbacujemo primjer za predpregled. E to je faza gdje se vi intezivno uključujete i dajete sugestije za korekcije. Iako u posljednje vrijeme puštate sa sve manje korekcija. Hvala na tome.

I eto nas pred printom. Dok čekamo novi fotobook iz printa pozivam vas da pišete kakav fotobook vi želite da radite. 

Znate zašto je bolji kvadratni format? I koje su dimenzije idealne i najpraktičnije? 

Pišite ima toliko detalja a ja sam ih sastavio toliko da ne znam ukupan broj. I vi trebate jedan takav, ma šta jedan više njih. Uživajte u fotografijama.


 

Primjedbe

Popularni postovi