Fotografiranje važnih trenutaka - priča o kišobranima

 Veliki se broj ljudi okupio na Krizmi u Širokom prošli tjedan. Vremenski uvjeti su bili rekli bi dobri, iako onima koji malo teže podnose sparinu i vrućinu nije baš bilo ugodno. Dobro da se vratimo malo i na samu fotografiju.

Kako je fotografirati kad imamo veliki broj ljudi na jednom mjestu? Izazovno. Može li se fotografirati ovakve važne obiteljske prigode mobitelom? Može, zašto da ne, naravno ukoliko znate. I pored toga nisam se odlučio za tu opciju. Pa vi sada razmišljajte zašto više vjerujem svome fotoaparatu. Sigurno postoje stvari u kojima se rade greške. Da, vaša fotografija i sa mobitelom može biti bolja. 

Dobro po završetku događaja ja sam zabilježio fin broj obiteljskih trenutaka. Poslije smo kod kuće isto bilježili sa svom rodbinom. Zapravo to mi je bilo fascinantno kako je fotografija važna ljudima. Upravo to me je i potaklo da i ja budem još bolji. Idemo dovršiti i tu foto priču, a do tada pogledajte priču o kišobranima ispred crkve u Širokom Brijegu. Kišobrani su služili ovaj put za zaštitu od sunca.













Primjedbe

Popularni postovi