Učimo o fotografiji - značaj tečaja

Iza sebe imam više tečajeva fotografije. Ovaj put pisat ću o osnovnom tečaju fotografije "Učimo o fotografiji". Radi se o tečaju koji uključuje praktično vježbu i teorijsko iskustvo učenja o fotografiji. Imamo i zanimljive dodatne komponente svakog od ciklusa. Mi nastojimo slušati naše polaznike te tako kontinuirano poboljšavamo naš tečaj.

Postoje različiti pristupi u edukaciji iz oblasti fotografije. Meni osobno nije važno koji pristup netko koristi u praksi. Ono po čemu se mjeri uspjeh tečaja i samog predavača su sami polaznici prije i poslije tečaja u usporedbi sa znanjem iz područja fotografije. Polaznik treba nakon tečaja bolje vladati svojim fotoaparatom. Zadatak voditelja tečaja je da primjeni najbolje moguće metode da do tog cilja i dođe. 

Pričali smo o utjecaju teorije i prakse. Što je važnije od to dvoje. Diplomatski odgovor ide u smjeru kako oboje ima jednak značaj. I stvarno je tako u praksi. Oboje je jednako važno no mi na tečaju smo zaključili da treba imati nešto više praktičnih sati. Sati koje polaznici vježbaju u praksi. Bilježe svoje fotografije. Ali ne bilo kako. Bilježenje fotografija danas se uzima kao jednostavna aktivnost. Što u izvedbenom smislu ono i jeste jedan KLIK. No mi na osnovnom tečaju idemo i korak dalje. Puno važnije od KLIKa je način razmišljanja prije pritiska na okidač. Ukoliko nedostaje razmišljanje ili je ono prisutno u tragovima u konačnici imamo nerazumijevanje fotografije. Tu se postavlja pravo pitanje ili pa čak i više njih pred nas. Što čini dobru fotografiju? Kako napraviti dobru fotografiju? Jesam li nakon klika dobio dobru fotografiju? Za nas nema dileme. Mi znamo što čini dobru fotografiju. U samo par koraka moguće je ocijeniti bilo koju fotografiju. 

A sad pogledajte kako nam je bilo na jednom od druženja naše ekipe. Ekipe koja postaje sve veća. Moram kazati da mi uživamo u fotografijama. Mi se družimo kroz fotografiju. Trenutno se privodi jedan ciklus tečaja i u pripremi je novi.


Pored osnovnog tečaj tu je i tečaj posvećen praktičnoj obradi fotografije a u pripremi je i napredni trening fotografije. Za koji moram kazat da su njegovo pokretanje inicirali moji dosadašnji polaznici.

Ivan Kelava - u potrazi za dobrom fotografijom.

Primjedbe

Popularni postovi