Čestit Božić i Sretna Nova godina

Na kraju godine imamo priliku sabrati dojmove, sumirati rezultate. Na tren se okrenuti i pogledati koliko smo ostvarili u protekloj godini. A puno smo toga realizirali. Srećom tu su fotografije kojima smo sve to dokumentirali tako i kad na nešto zaboravimo tu su fotografije. Da stvarno se iznenadim kad pogledam naše fotografije i vidim koliko smo toga u godini na izmaku realizirali.

Prilika je to da se zahvalim prije svega vama mojim polaznicima na svim tečajevima koje sam vodio ove godine. Prije svega to je bilo druženje i zabava kroz fotografiju. Dosta toga smo naučili. Ja sam jako zahvalan jer ste mi omogućili da radim na sebi. Bit ću iskren u nekoliko područja. Prije svega u području fotografije. Dakle učenje je kontinuiran proces i ja sam sa vama učio puno toga novoga iz područja fotografije. S druge strane učio sam biti još bolji predavač. Zapravo moja namjera je biti svaki put bolji i učiti o fotografiji na novi i inovativniji način. Još jednom hvala mojim polaznicima što ste mi omogućili da radim na sebi. 



Želim se zahvaliti i svim mojim klijentima koji su prepoznali moj rad. Također sam vam zahvalan što ste imali beskrajno povjerenje u mene i pred moju fotografiju stavili nove veće i izazovnije ciljeve. Vaše potrebe za kvalitetnim fotografijama su moj za mene važan zadatak. Vidjeli smo u praksi kako fotografija dodaje dodanu vrijednost svemu što radimo. U novoj godini želim i taj segment svoga rada podići na još veći nivo.


Također tu ste svi vi koji pratite moj rad i dajete podršku na bilo koji način. Ljudi hvala vam. O novim planovima i idejama u 2018. godini nećemo ovom prilikom, bit ćete na vrijeme obaviješteni. Neki projekti su u tijeku, a neki u fazi ideje. Uživajte u fotografijama.

I zato neka je svima:

Čestit Božić i Sretna Nova godina!

Primjedbe

Popularni postovi