Tečaj fotografije - podsjetnik za moje polaznike tečaja

Dragi moji polaznici iza nas su 3 predavanja, obradili smo nekoliko područja, dobili ste 3 domaća zadatka. Do sad ste mi svi ukupno poslali preko 200 fotografija koje su sve pregledane, očekujem da će ih biti još toliko. Sljedeći sat smo planirali provesti na terenu i slikati u prirodi. Ovo je svojevrsna nagrada za vas ali i mene za dosadašnji rad. Želim vam skrenuti pažnju kako ćemo pratiti vremenske prilike i ako procjenimo da ćemo imati kišu u subotu bit ćete obavješteni do srijede. U tom slučaju ćemo imati redovito predavanje četvrtkom. I da prošli sat, kao i svaki put, probio sam planirano vrijeme predavanja, ovaj put za 30 minuta. I poslije predavanja prilazi jedan polaznik i govori kako je glavni problem tečaja što kratko traje :)                                                                                             
                    

Nadam se da vam je svima zanimljivo kao njemu. Na jednom od naših sljedećih susreta ću se pobrinuti i tražiti da popunite mišljenje o meni kao predavaču. Svakako bilo bi mi drago da razmislite i vidite šta je to što mogu popraviti kako bi bio još bolji predavač.
Ako je nekome slučajno zaostala neka od prethodnih zadaća neka je pokuša riješiti uz ovu. Još jedna napomena za vaš zadnji zadatak. Volim kad ste kreativni ;) 

Foto: Franjo Bošnjak

Primjedbe

Popularni postovi