Naš tečaj je došao skoro do samog kraja ;)


Prvi tečaj sam skoro odradio, ostalo je još nekoliko završnih aktivnosti. Dojmovi se polako sliježu i već sad mogu kazat kako je ovo bilo jedno lijepo iskustvo. Radio sam i malu anketu gdje sam pitao polaznike o njihovim dojmovima. Gotovo je nemoguće sažeti cjelokupne dojmove u jedan post, ja ću se zadržati na nekim koji su mi se učinili najzanimljivijim. Naš glavni cilj je bio postati bolji fotograf!


Najzanimljivija tema mojim polaznicima je bila o portretima. Ne znam jeli to slučajno ili ne, ja sam se za svaku podjednako pripremao. Istina portrete najviše volim bilježiti. Portret je jako zanimljiv dio fotografije, možda se on u današnjem vremenu i najviše bilježi, to bi bilo zanimljivo doći do tih podataka. Portret može imati jako široko značenje. Pokazao sam vam dosta primjera. Ono što smatram važnim je da je oprema bitna, no ni najbolja oprema nije u mogućnosti sama snimiti fotografiju. Dok sa prosječnom opremom dobar fotograf može snimiti kvalitetnu fotografiju. Primjera za to imate koliko hoćete na internetu.


Sinoć sam vam otkrio svoju taktiku za nabavku opreme. Tu prvenstveno mislim na nabavku fotoaparata a i objektiva. Pričali smo o projektima koje svaki fotograf treba raditi, naveo sam vam nekoliko svojih koje sam do sada radio. U više navrata sam vam pričao i o svom trenutnom projektu koji radim. Dosta vas je kazalo da vam se svidjelo i predavanje o kompoziciji. U ovom segmentu vas nisam htio opteretiti sa većim brojem pravila i "suhom" teorijom. I sam volim praktičan pristup i prolazak kroz odgovarajuće primjere. A to je netko i konstatirao u anketi. Bio mi je posebno važan segment gdje ste ocjenjivali mene kao predavača. Ovom anketom sam htio dobiti informacije koje segmente svog predavanja mogu još popraviti, kao i koje su vam teme bile najzanimljivije.


Nas sada čeka jedna fina izložba, bit će to lijep kolaž kadrova iz Hercegovine. Pričali smo o važnosti izlaganja za fotografa, komunikacije sa publikom, medijima i svim ostalim zainteresiranim stranama. Također smo pričali o važnosti fotografske kritike, i koliko je za razvoj jednog fotografa bitan zdrav i konstruktivan savjet. Kritika i analiza fotografije je vrlo odgovoran zadatak, zato je vrlo važno u startu prepoznati lošeg kritičara. Osnova za procjenu nečije vrijednosti i kompetencije je pregled protfolia i dosadašnjeg iskustva. 


Ovo je prilika da pozovemo sve na našu izložbu koja će uskoro uslijediti o čemu će vas organizator pravovremeno obavijestiti.
Dobro svjetlo dragi moji fotografi!


Primjedbe

Popularni postovi