Fotografija nekad i sad


Fotografija je kroz svoj razvoj doživjela nekoliko transformacija. Kad sretnem nekog od majstora koji koriste nešto starije metode bilježenja trenutaka oduševim se. Ovaj put je moje oduševljenje brzo nestalo jer sam svjedočio izumiranju tih pristupa fotografiji. Živimo u digitalnom dobu, to je svima valjda jasno. Fotografija mora biti brza, dostupna, odmah raspoloživa za društveme mreže. Bio sam prisutan nekih 10 minuta i par riječi razmjenio sa kolegom koji još uvijek koristi tehnologije iz ne tako davnih vremena.



I sam mi je potvrdio kako ljudi u zadnje vrijeme sve manje koriste ove ulsuge, pogtovo u gradskim sredinama. U to sam se uvjerio vrlo brzo. I dmah sam shvatio da bi bilo zgodno u istom kadru uhvatiti oba segmenta fotografije, jedan iz prethodnoih vremena i ovaj današnji. Trenutak je to koji i mene potiče na razmišljanje i propitivanje u kojem smjeru se kreće fotografija. Vjerujem da i vas isto zanima u kojem se smjeru kreće fotografija. Ako uzmemo ovo kao trijumf digitalne fotografije. Kako ćemo promatrati današnji trend, u digitalnom dobu, nekih autora i primjenu raznoraznih korekcija na svojim fotografijama kako bi simulirali film. 
Propitujem se...


Snimljeno u Zagrebu, 2015.

Primjedbe

Popularni postovi