Prvi korak, prvi rođendan, prvi se pamte - pričam vam priču

Evo prilike da pokažem kako pričam priče, i kako od skupine fotografija kreiram priču vezanu za određeni događaj, a u ovome slučaju je to bio prvi rođendan male Eve. Na početku ćemo vidjeti kako izgledaju sve fotografije na okupu pripremljene za slaganje booka.



Slaganje foto-albuma


Sličan je pristup ako slažem album. Zapravo u zadnje vrijeme moram kazati kako je book popularniji. Ovdje imamo nešto više od 300 fotografija od kojih treba odabrati one koje će najbolje ispričati moju priču. Moji klijenti su ljudi koji su moja inspiracija, i zato nastojim svaki put dati sve od sebe kako bi ispričao što bolju priču. Zato što sam uvjeren da će se ljudi s vremena na vrijeme vraćati njoj i evocirati svoje uspomene. Idemo vidjeti kako izgleda pregled jedne od stranica unutar booka u digitalnom obliku. Prvi korak, prvi rođendan, prvi se pamte!



Kada imamo složene sve listove možemo poslati book na izradu i na kraju vidimo kako izgleda book tj više njih kad su gotovi.





Dobra priča se ne zaboravlja


Koji je recept za kvalitetnu priču? Ovo je pravo pitanje. I sam zapravo još uvijek modificiram svoj recept, sudeći po ljudima za koje radim, koji mi se vraćaju recept je sve bolji. Da li je book bolji od albuma, to je individualno pitanje i svatko za sebe zna najbolje. Najvažnije je da fotografije pričaju priču, priču kojoj ćete se rado vraćati i podsjećati važnih trenutaka. U mom pristupu obrada fotografije nije ključna, jer želim da trenutak ostane zabilježeno onako kako je snimljen. Tako da s protekom vremena imamo vjeran zapis trenutka.





Slaganje foto-bookova


Bookovi mogu biti različitih dimenzija, oni mogu imati različit broj stranica. Sve su to parametri koji određuju našu priču. Ja obično promatram priču u cjelini, izdvajam glavne aktere i bilježim najvažnije situacije. To su kasnije u slaganju najznačajnije komponente priče. Svako fotografiranje se po meni sastoji od poziranih i spontanih trenutaka, i jedni i drugi su jako bitni za priču te se trebaju zabilježiti. Ovaj put sam načeo temu slaganja bookova, sličan pristup je i kod slaganja albuma. I na samom kraju zapamtite sljedeći savjet: Izrađujete vaše važne fotografije, nemojte da ih čuvate samo u digitalnom obliku.

Primjedbe

Popularni postovi