Prvi susret trećeg ciklusa tečaja copywritinga - voditelj Marko Suton - fotografija događaja

Odmah da kažem kako je ovo jedan vrlo zanimljiv tečaj koji nam svima danas treba. Bravo Marko Suton. Međutim mi se ovdje bavimo fotografijom događaja. Dakle danas što ne zabilježite i ne objavite na kanalima je kao da se nije dogodilo. Zar ne?

Jedno od prvih pitanja koje vas muči je kako složiti zanimljivu priču? Mislim trebamo malo aktera, predavač, polaznici, atmosfera, još nešto. Koje su vaše potrebe? Pišite

Prvo smo dogovorili ukupan broj fotografija u priči. U ovisnosti koliko mi za ovaj članak treba fotografija ja ću odabrati određeni broj fotografija. A cijelu priču od 15 fotografija moći ćete pogledati na mome blogu.

Opet važno je i pitanje koliko brzo trebamo fotografije. Obično to dogovaram sa klijentom. Postoje i događaji gdje fotografije šaljem za vrijeme trajanja eventa, npr nakon obraćanja određene osobe. I to je moguće.

E sad imamo i još jedno pitanje vezano za obradu fotografije. Dužan sam se na to osvrnuti jer treba znati kako fotografije sa događaja nije potrebno obrađivati. Zašto to kažem. Pa vaš društveni događaj nije vjenčanje, vi trebate stvarne boje. A ne gledam neki dan manifestaciju imali i apliciralo im presset(odabrali ga po unutarnjim fotografijama) a imali i grupnu fotografiju vani. I gle čuda to nije isto, kao da su se fotografirali u proljeće i jesen, eto tako izgleda događaj za koji su me zamolili za mišljenje fotografija. Dakle ukoliko ne znate kako zabilježiti vjerodostojno boje istražite više područje podešavanja profila boja na različitim uređajima. Ili ako vam je to tlaka obratite se profesionalcima koji to imaju u malom prstu. Ne nikako ne navijam za sebe, samo ukoliko vam se sviđaju moje fotografije zatražite da i vama radim isto. Pratimo Markovu priču dalje.

E dobro riješili smo nekoliko pitanja. Međutim tu nije kraj priči, naš gl. akter priče je dobio i fotografije u full rezoluciji. Dobra predavač kakav je naš Marko sigurno može sutra doći u potrebu za nekim fotografijama u tisku. E da sad isto važi ono iz prethodnog poglavlja vezano za obradu. Dakle sve je povezano. Marku sam složio i fotografije za priču. Zanima vas sve šta sam isporučio. Na mom blogu će biti uskoro sve fotografije.

Bržu priču, tj fotografije za web objavu i medije ukoliko šaljete dostavljam u web rezoluciji, a to je do sada bilo dovoljno 1000px po dužoj. Može se dogovoriti i duža stranica prethodno. Druga stvar isto je važna i orijentacija kadra. Ovdje sve je bilo horizontalne orijentacije kao što možete vidjeti iz priloženog.

Dobre se fotografije odmah primijete. Hvala na vašim reakcijama, a i Marko mi javlja o velikom dosegu njegove objave. Idemo zajedno biti još bolji, jer to je naš glavni cilj. Priči tu nije kraj. Nismo planirali da vas zatrpamo odmah sa svim fotografijama. Materijala stvarno imamo i previše. Tu je i drugi dio priče. Prije samog predavanja Marko je želio i da ponovi svoju profilnu fotografiju. Za to sam mu uradio jednu seriju portreta koju će on ovih dana isto tako predstaviti. U to je baš zanimljiva priča, moram vam priznati i ja da željno iščekujem što će naš Marko odabrati. Naravno nećemo žuriti držimo se plana. Želite li vi obnoviti svoje profilne fotografije na svima kanalima komunikacije. Vjerujem kako će vas zanimati posebna priča i o tome. Prati za više foto, a ne zaboravite skoknuti na blog da pogledate sve fotografije iz priče. ;)

Pišite slobodno ukoliko vas zanima više o ovoj temi. Ivan Kelava. A sad idemo gledati priču. Ovdje je nisam presjecao tekstom već ide u kompletu.


















 

Primjedbe

Popularni postovi