Kutak sreće, Široki Brijeg - obilježavanje dana Down sindroma

Evo zanimljive foto priče. Ovaj vikend sam imao fotozadatak. Pored toga posjeta ovoj zajednici ostavila je na mene poseban dojam. Zabilježio sam puno više fotografija i njih potražite na portalu https://sveoljepoti.com/.
E dobro šta me se to dojmilo kod ove ekipe. Obilježavali su svoj dan i imali prigodnu podjelu paketića. Situacija prva. Posebno iskustvo mi je bila situacija kada su izvodili jednu fizičku aktivnost. I kada je djevojčica koja inače trenira to izvela bez problema. Zatim je dječak pokušao da to napravi, međutim nije bilo tako uspješno. Najbolje od svega je bila motivirajuća reakcija djevojčice za dječaka kao da je uspio.

Jeste upratili ste ovih dana i da u vašim sredinama je obilježen svjetski dan DOWN sindroma. Moje polaznike će zanimati kako sam zabilježio ovu priču, pa neka pišu i jave se za više savjeta.

A tek koliko djeci znači fotografija, ne ja nisam doživio do sad da mi se netko toliko puta zahvalio. Pozdrav za ekipu iz Kutka sreće, Široki Brijeg! Pogledajte foto-priču u nastavku.

























 

Primjedbe

Popularni postovi