Unaprijedi svoje znanje prije nego poboljšaš fotoaparat ;)




Pisao sam ovih dana na jednoj mreži o tome kako svatko može prepoznati dobru fotografiju. Da stvarno je tako. No dolazimo do točke kad treba napraviti dobru fotku. Jučer me zove dizajner vezano za novo fotografiranje. U pravilu zadaci postaju sve složeniji. Uvijek kažem može doći problem čije rješenje neću imati odmah isporučivo. Do sad sam to dobro rješavao. Zapravo svaki novi izazov je prilika da nešto novo naučimo. Tako i ja to primjenjujem u svom radu. Stalno imamo priliku naučiti nešto novo. Ja idem toliko daleko da kažem da učim od mojih polaznika sa tečaja. Zato se uvijek trudim dati maksimum kako bi ih ubrzao u procesu učenja.
Dakle svi možemo brzo prepoznati dobru fotku. A sljedeći korak je kako napraviti dobru fotku. U pravilu u ovom koraku vi ne trebate nužno imati novu opremu. Tko misli drugačije neka se javi i pokažem puno primjera iz prakse koji potvrđuju ovo šta ja pričam. Istina moj dizajner sa početka priče će moći birati opremu sa kojom ću raditi.

Učimo o fotografiji. Mostar - Ivan Kelava.

Primjedbe

Popularni postovi