Jukine crtice, poslovni portret - upotreba portreta u praksi.

Čestitke Darko Juka na novoj knjizi. Jako mi je drago što si odabrao portret koji sam ti ja radio za naslovnu stranu jedne od tvojih novih knjiga.
Ova objava je trebala biti o poslovnom portretu i njegovim mogućnostima. Kako su me danas kontaktirali o još jednoj temi dotkanut ću se i autorskih prava. Moram priznat da mi se svidjelo kako je iskorišten portret.
Iz knjige sam danas uspio pročitati o Lokrumskom prokletstvu, Antuntunu, zaintrigirao si me tekstom o Radobolji, blatnoj kiši, ima toga još... Obvezno čitam sve redom 
Da se vratimo autorskim pravima. Sa Jukom sam imao priliku surađivati na više različitih projekata. Bez pretjerivanja, kad bi se oni koji krše različita autorska prava, ponašali isto ili u najmanju ruku što više kao autor ove knjige mislim da sada ta problematika ne bi bila aktualna.
Hvala na knjizi, zauzet će svoje mjesto na polici. Čestitke još jednom!



Primjedbe

Popularni postovi