Upoznajte vašeg predavača - učimo o fotografiji - ažurirana biografija Ivan Kelava

Fotografija je bila hobi, i danas je pored posla pokušavam zadržati u tim okvirima. Prvenstveno iz razloga jer želim zadržati isti žar poboljšavanja vještine koju primjenjujem u praksi. Narvano to ne znači kako nisam upućen u pravnu problematiku kod angažmana za fotografske usluge. O čemu učim i moje polaznike na tečajevima.

Posebno sam zainteresiran za portret. POSLOVNI PORTRET. Imam iza sebe monografiju Grada Mostara, nekoliko kalendara, plakata i široko iskustvo u fotografiji događaja. Pored toga držim različite tečajeve fotografije. Od kojih izdvajam osnovni tečaj, napredni trening fotografije, obradu fotografije i specijalizirane tečajeve za razne klijente. Da fotografija je dobra zabava i druženje. Postala je jako važna danas. Fotografska kultura raste iz dana u dan a problemi su ostali rekao bih slični onima koji su bili na početku kad je fotografija izumljena. Imam i određena znanja iz pripreme fotografije za različite društvene mreže, bio sam službeni fotograf za veći broj manifestacija u Hercegovini. Surađujem sa različitim dizajnerima u proizvodnji fotografija po narudžbi za poslovne klijente. Borim se u okvirima svojih mogućnosti za pravilan tretman kako moji autroskih prava tako i kolega kojima pomažem savjetom.

Najviše od svega sviđa mi se to koliko povjerenje moji klijenti imaju u meni i daju mi sve teže i teže fotografske zadatke, zapravo tako najbolje učim.

Jedan od mojih tečajeva se zove: "Učimo o fotografiji". Morate pogledati moje odabrane poslovne portrete. A oni imaju široku primjenu u praksi.



Dobro svjetlo!

Primjedbe

Popularni postovi