Najčešće korištene postavke koje volim...

Tako je svi imamo postavke koje najčešće koristimo za određeno područje fotografije. To je vezano i za mod rada. Ne treba zanemariti kako su mogućnosti današnje fotoopreme velike. To je i svojevrstan problem za sve one koji ulaze u fotografiju. 

Ja isto imam omiljene postavke. One ovise od svjetlosnih uvjeta događaja, karaktera događaja, kasnije upotrebe. Recimo nedavno su moji dizajneri tako birali sa kojim aparatom žele da radim foto. Vjerujem da vas zanimaju te fotografije. Neka polako. Ja želim više od njih da vam pokažem te radove tj finalna rješnja, ali kad dođe vrijeme za to. 

Vratimo se na postavke. Od čega one ovise? Postoje li postavke koje bi funkcionirale u više manje svim uvijetima? Možda i postoje. Ali u fotografiji treba razmišljati i pripremiti pretpostavke za kadar. Na mom novom tečaju, uostalom kao i na svim do sada, predočit ću vam moj način razmišljanja. To je način koji mi pomaže da riješim i najizazovnije zadatke koje klijenti postavljaju pred mene. Ima još nešto. Ali to ćemo ostaviti za naš novi tečaj. 

Jako se veselim mom novom izazovu. Zapamtite fotografija je danas važna i široka populacija brzo prepozna dobru fotografiju. Hvala i društvenim mrežama za to. 

Dobro svjetlo!


Primjedbe

Popularni postovi