Kako napraviti fotobook?

Koja je najbolja praksa kod slaganja fotobookova?
Nakupilo se iskustva u proteklom vremenu i zašto to iskustvo ne podijeliti sa drugima. Tu je naš tečaj.

Evo nas kod još jedne zanimljive teme na našem tečaju. Podijelio sam ovu oblast na dva dijela. Promatrati ćemo različite mogućnosti koje nam stoje na raspolaganju da se izrazimo kada je ova forma printane fotografije u pitanju. Pored primjera za vježbu tu je rad i na vašim prvim fotobokovima. Da to je naš cilj da dođemo do izrade vašeg prvog fotobooka. Priprema fotografija za ovu potrebu je jako važna. To je ključan korak kod slaganja. 

Ovo je ujedno bila dobra prilika da i ja napravim novi prigodni fotobook. Ideja je bila objediniti sve moje tečajeve do sada u jednoj ovakvoj formi. Zanimljiv je i podatak o kojem broju tečajeva je riječ. Otkrivam taj podatak na sljedećem satu. Bilo je izazovno odabrati najupečatljivije fotografije i ujedno napraviti presjecišnu točku jer dok privodim kraju naše tečajeve istovremeno se priprema nova radionica. Radujem se novim iskustvima. U nastavku pogledajte par primjera iz prakse. Ja mislim kako fotografije treba izrađivati, a koji će to oblik biti neka svatko odluči za sebe. Mi volimo fotobookove. 


Primjedbe

Popularni postovi