Priča o zlatnoj ekipi - iz ugla fotografije

Ovih dana je posebno popularan nogomet. Tako sam i ja imao sreću da pratim zlatne dječake. Naravno jedni su se okitili zlatom a to je ekipa Sporttalenta. Riječ je o Premier ligi koja se igra za uzraste 2008. godište i mlađi a igrala se u sezoni 2017./18.. Može se reći da je pobijedio nogomet, druženje i svi smo bogatiji za nova sklopljena prijateljstva.

E dosta o sportu ovo je blog o fotografiji  i to je u fokusu moga bavljenja. Sport je posebno područje fotografije. To je dinamična aktivnost i traži specifične postavke fotoaparata. A isto ovisi i od vremenskih uvjeta preciznije rečeno svjetlosnih uvjeta. Idemo dalje sport traži i specifične objektive za realizaciju kadrova. Pored toga sport je nepredvidiv i trebate biti uvijek spremni za reakciju. Kad je fotografija u pitanju i mobiteli. Može li mobitel poslužiti za fotografiranje. Odgovor je može, samo nemojte biti preoptimistični pogotovo ukoliko ste kupili noviji uređaja i po defaultu očekujete odmah super fotke. Radije iskoristite mobitel za bilježenje videa.

Često imamo dojam kako je fotografija samo jedan klik. I to bi  u praksi se moglo da svede na to. Ipak ako želimo dobru fotografiju moramo biti svjesni činjenice da je fotografija puno više od klika. Meni često kad namjestim kadar ulijeću kako fotografi tako i ljudi sa mobitelima da zabilježe kadar. Ja to podržavam čak onima koji imaju strpljenja i puste mene prvog da zabilježim traženi kadar dajem savjete. Kako se namjestiti kako fotografirati i što treba poduzeti da bi fotografija bila što bolja. Ne zaboravimo fotografska kultura raste i danas svi trebaju kvalitetnu fotografiju. Puno je važnije znati gdje stati u prostoru da zabilježimo ok fotografiju od samog klika. ;) 

Kako sam pratio pobjedničku ekipu i kroz  cijelu ligu i tu se nakupio stvarno ogroman broj fotografija odlučio sam to uobličiti u jednu publikaciju. Naravno za privatne potrebe ali i šire. Ovaj put će to biti nešto novo. Na pola sezone sam radio jedan book, a sad će to biti nešto novo. Veći je broj fotografija u pitanju i trebam novu formu printane fotografije. 




Primjedbe

Popularni postovi