Napredni trening fotografije - izvodi se

Svi koji su uzeli aparat u ruke i krenuli u proces stvaranja fotografija znaju da prvotno oduševljenje mogućnostima uređaja postupno prelazi u nešto drugo. Kako se situacije usložnjavaju ispred objektiva AUTO mode rada sve više štuca. I uređaj ponekad postaje i neupotrebljiv. Čak da ga mobitel povremeno može zamijeniti. Nemojmo se zavaravati. Nijedan mobitel do sad nije dostojna zamjena fotoaparatu. Slažem se da tehnologija napreduje.

Nije ovo objava usmjerena protiv mobitela. Mobiteli su vrlo korisni i sam ih dosta koristim. Istina je da znam i za nedostatke koje meni kao fotografu mobiteli stvaraju u fotografiji. Moguće da će proizvođači riješiti i ta poboljšanja. Radujem se tome. 

Osobno su me obradovali vaši prijedlozi i kako ste usmjerili dalje naš trening. Ja se radujem novim susretima i novim učenjima. Jer fotografija je neprestano usvajanje novih vještina. Situacije u kojima se nalazimo sa našim fotoaparatima to od nas traže. Mi volimo i trebamo dobre fotografije. 



Ivan Kelava - u potrazi za dobrom fotografijom

Primjedbe

Popularni postovi