Kod kraljice, bilježili smo duge ekspozicije

Snijeg je pao taman toliko da prekrije travu i nije imao namjeru da se zadrži. Čak mu je i kiša pomogla u tome. Nas je zanimala jedna druga vrsta fotografije. Mi smo bilježili duge ekspozicije na našem tečaju "Učimo o fotografiji". Vidjeli smo kako se piše sa svjetlom. Snijega skoro pa više i nema ali zato vi se možete još javiti na tečaj. Provjerite vidite možda još ima koje mjesto slobodno u novom ciklusu. 

Ali nije ni to sve. Tu je i napredni trening fotografije za koji ste pokazali zanimanje. Fotografija je danas važna iz nekoliko razloga. Mi uživamo i družimo se kroz fotografiju. I na treningu vam pripremam neka iznenađenja. Ali ne bih puno o tome i uništio faktor iznenađenja. Baš zato što su moji dosadašnji polaznici meni dali puno ja njima i vama sad želim vratiti još više. 

Pogledajte neke od zabilježenih fotografija na Rondou sa lokacije Hrvatski dom Herceg Stjepan Kosača Mostar - Središte kulturnih zbivanja.





















Ivan Kelava - u potrazi za dobrom fotografijom

Primjedbe

Popularni postovi