Zašto volim fotografiju?

Imam potrebu to napisati i podijeliti sa vama.

Baveći se fotografijom kroz ove godine otkrio sam puno novih stvari. Fotografija se dinamično razvija i najveće zadovoljstvo za mene predstavlja kad nešto novo otkrijem. Ali stani kako netko tko podučava druge može učiti. Ne da može nego se uvijek iznova obradujem novoj informaciji. Da fotografija je stvarno super. 


Fotografijom možete obradovati dragu osobu. O značaju fotografije koja ona danas ima za ljude ne želim trošiti riječi. Ne samo ljude pa i najmlađi korisnici dobro znaju što je kvalitetna fotografija. Ove godine smo učili dosta zanimljivih stvari o procesu fotografiranja. Radili smo u praksi gdje smo vidjeli kako fotografija nastaje i kako mi kao gospodari cijelog procesa interveniramo kontrolom varijabli. A tek koliko smo novih fotografija napravili. To je skroz super. Isto vidjeli smo koliko je važno izrađivati fotografije. Sa osnovnim tečajem sigurno nastavljamo priču i dalje. Slušati ćemo i dalje vaše sugestije i konstantno raditi na poboljšavanju programa tečaja. I naravno družit ćemo se i dalje. Ovo je ujedno i najava našeg velikog druženja. Više informacija o tome u narednim danima.


Moj početni tečaj je tako praktično iznjedrio i novi. Naravno tema se nametnula sama po sebi i ono što je pred nama je "Praktični tečaj obrade fotografije". Ovo nije nova vijest za neke od vas koji ste rezervirali svoje mjesto. No za one koji ovo prvi put čuju treba kazati kako ovaj tečaj predstavlja prezentaciju najbolje prakse i iskustva iz prakse kad je obrada fotografije u pitanju. Ono što moramo biti svjesni je da je obrada fotografije danas neizostavna faza u fotografskom ciklusu. Nju treba svladati i podrediti svojim potrebama. Obradu fotografije ćemo promatrati iz kuta fotografa i njihovih potreba.


E dobro ali ima tu još stvari zbog kojih tako volim fotografiju. To su moji klijenti i njihove potrebe za vizualnim dokumentiranjem njihovih prostora i događaja. Moji klijenti su oni koji zaista znaju što od fotografije žele i kakvu fotografiju trebaju. Oni redovito pred mene postavljaju nove izazove kad je fotografija u pitanju. A fotografiju danas svi trebaju. Trebaju je da za njih priča najbolju priču. Da ih predstavi u najboljem svjetlu.

Zato ja volim fotografiju. Zapravo uživam baveći se njome. 


Primjedbe

Popularni postovi