Izazov prihvaćen

Idem vratiti blog u život nakon ljetne stanke za odmor. Iako moram priznat ljeto je bilo dosta popunjeno radom na novim projektima koje pripremam ili sudjelujem u njima. Naravno našao sam vremena za odmor i ono standardno punjenje baterija. Stvari u fotografiji se dinamično odvijaju. Ovo ljeto sam uspostavio i suradnju sa Dnevnik.ba portalom te ćete moje foto-priče moći gledati putem njihovog portala. E sad da se vratim na samu fotografiju.



Prihvaćete li vi izazove? Kako stojite sa njima?
Moram priznat kako su dosta orginalne ovakve aktivnosti po društvenim mrežama. Iako kod većine stoji u pozadini za cilj povećanje aktivnosti na samoj društvenoj mreži moram priznat kako je ovaj zadnji dosta zanimljiv. Dobro je to što baca svjetlo na ono s čim se susreću ljudi oko nas, a većina onih koji to nisu proživjeli ili susreli u svojoj bližoj okolini ne znaju kako to izgleda. To mi je svakako dalo povoda da jedan od sljedećih tema u mojim foto-pričama bude iz jednog sličnog okruženja. Sada je na redu jedna druga priča.



Ovaj izazov je dobro zamišljen jer ima određenu dozu zagonetnosti i nepoznanice dok se ne spozna o čemu se radi. A kad se dozna o čemu se radi slijedi iznenađenje. I opet je u cijeloj priči fotografija u središtu pažnje. I to ne bilo kakva već crnobijela i po mogućnosti starija. E sad mene zanima kako stojite vi sa starim fotografijama. Mi smo tako neku večer, inače sam radio reorganizaciju bekap diskova, baš zaglavili na onom velikom disku i na fotografijama sa početka 2000tih. Baš je dobro s vremena na vrijeme zaglaviti i prekopati po arhivama, svega se tu nađe. I šta vam želim kazat na kraju priče? Želim vam kazat da se stalno fotografirate, možda mobitelom malo manje a više fotoaparatom. Mobiteli su ok, samo imaju nekoliko nedostataka i nije u pitanju kavliteta fotografija već samo rukovanje sa njima. Naravno proizvođači mobitela moraju poraditi na tome kako bi mogli dodat vode fotoaparatima, i svakako nećemo im zaboraviti koliko su doprinijeli razvoju fotografije.



Znači, stalno se fotografirajte,  jer posebno je lijepo vidjeti stare fotografije, pogotovo sa značajnim odmakom vremena. Ja tako imam jedan plan, potražiti određene stare fotografije i dati da se izrade. Takve fotografije planiram pokloniti jednoj meni važnoj osobi, koja pouzdano znam voli fotografije. Šta kažete?

Primjedbe

Popularni postovi