Osnove digitalne fotografije - radionica fotografije u suradnji sa Apriori BiH

Iza mene je prvi dio radionice. Bilo je to opet novo iskustvo. Kao što sam rekao i na prethodnom tečaju sve što zna vaš predavač, znat će i polaznici. Fotografija se danas razvija velikom brzinom. Tako da je teško i pretpostaviti što nas to očekuje u skoroj budućnosti. Mislim kako tehničke mogućnosti opreme pružaju više nego su prosječne potrebe jednog korisnika danas. Ako uzmemo da su fotografi prije puno više morali uložiti u nastanak fotografije. Danas fotografiju dobivamo relativno brzo i jednostavno. Ono što današnjim fotografima preostaje je prepoznati svjetlosne prilike i prilagoditi postavke na fotoaparatu. Zvuči jednostavno, no je li tako i u praksi. Jeste ja vam to tvrdim iz svoga iskustva da je tako. Danas je bavljenje fotografijom jednostavnije nego ikad prije i zato uživajte u stvaranju fotografija. Ja to radim.
E da još jedno novo iskustvo je bilo držanje predavanja i istovremeno fotografiranje samog događaja. Volim izazove u fotografiji, jer svako novo iskustvo je prilika za naučiti nešto novo. Vjerujem i kako su moji polaznici jučer naučili dosta novih stvari. 
Ovu radionicu vam je omogućio Apriori BiH. Radionica se održala u Hotelu Mostar.
Želim vam dobro svjetlo!

Primjedbe

Popularni postovi