Fotografija je važna ljudima


Kako se može pronaći u literaturi čovjeka je od davnina privlačio taj vizualni oblik od crtanja na kamenu pa sve do današnjeg jednostavnog ispisa na komad papira. Teško je dati odgovor na to šta nas to privlači u fotografiji, ali zato mogu iz prve ruke potvrditi da je ljudima fotografija važna. 

Popularnost fotografije

Ovih dana tako mogu pročitati kako je fotografija bagatelizirana od strane nekih fotografa. Zapravo to me je dijelom potaklo da dam svoj osvrt. Ja se sa time ne slažem. Fotografija prolazi kroz svoje nikad popularnije razdoblje. Danas se sve veći broj ljudi bavi fotografijom. Stvara se izrazito velik broj fotografija na dnevnoj bazi. Svojim rođacima sam tako nakon jednih naših svatova podigao fotografije na internet i podjelio pozivnice putem maila da pregledaju fotografije. Tih dana sam dosta dodavo njihovih mailova za pregled fotografija, a njabolji komentar je dala jedna osoba koja nije bila u mogućnosti prisustvovati tom događaju kako je pregledom fotografija osjetila kao da je bila dio tih naših svatova. I to je po meni onaj super osjećaj kada fotografijom budimo lijepe emocije. Druga stvar fotografije nisam prestao izrađivati. Moja baba jako voli fotgrafije. Za nju sam posebno odnio fotografije na izradu, a ona se jako obradovala njima. Imala je jedan dobar savjet, bolje rečeno poželjela je da napravimo jednu grupnu fotografiju koju nismo uradili te večeri, što ćemo prvom prilikom i realizirati.


Vjerojatno postoje ljudi kojima fotografija nije toliko važna, sve poštujem. No ljudi za koje ja radim vole fotografije. Bilo da je u pitanju forma albuma ili danas sve popularnijeg booka. Moje mišljenje je da fotografije ne treba pretjerano obrađivati za privatne potrebe. Preciznije ne treba ih nikako obrađivati. Fotografiju treba snimiti korektno i dokumentirati stvarnost. Ovo ću dodatno pojasniti na našoj radionici. U zadnje vrijeme primjetim kako ljudi vole i crno-bijele fotografije. Mislim da fotografijom treba buditi lijepe emocije, koje će ljudi čuvati u trajnom sjećanju. 

Zaključak

Dobro je da se fotografijom bavi sve više ljudi. To je samo pokazatelj da se uviđa koliko je fotografija bitna. Fotografija je popularna,  i važna ljudima, i zato uživajte u fotografijama. Poseban pozdrav ide polaznicima mog sljedećeg tečaja. Pripremam vam zanimljiva predavanja, odmah prvi dan ću vas naučit nekoliko važnih stvari za bavljenje fotografijom. Početkom sljedećeg tjedna dobit ćete link sa anketom koju moji polaznici popunjavaju prije same radionice. Moj cilj je biti bolji predavač od prošlog puta, a vas ubrzat u razvoju vaših fotografskih vještina. U tome ćemo uspjet! Vidimo se u Hotelu Mostar.

Primjedbe

Popularni postovi